Hamownia podwoziowa
Posiadamy nową hamownię podwoziową w układzie 4x4, która przystosowana jest do wykonywania pomiarów mocy do 1500KM i momentu obrotowego do 7000Nm. Hamownia ta przeznaczona jest do wykonywania pomiarów mocy, momentu obrotowego, przyspieszeń dla samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i motocykli.
Jeżeli dokonałeś modyfikacji, naprawiłeś silnik, kupileś samochód lub motocykl ale nie wiesz jaka jest moc i chciałbyś to sprawdzić zgłos się do nas!
Wykonujemy pomiary mocy i momentu obrotowego w samochodach zasilanych benzyną, olejem napędowym oraz z instalacją LPG. Wykonujemy także pomiary w samochodach ze skrzyniami automatycznymi choć nie we wszystkich modelach jest to zawsze możliwe. Po wykonanym pomiarze lub pomiarach klient otrzymuje wydruk krzywych mocy i momentu obrotowego.
Oprócz standardowych pomiarów mocy i momentu wykonujemy nietypowe pomiary okreÅ›lonych parametrów podczas testu na hamowni (jazdy samochodu).
Hamownia wyposażona jest w analizator spalin oraz czujnik AFR pozwalający na dokonywanie dodatkowych pomiarów podczas prób.
Hamownia podwoziowa przeznaczona jest do kontroli i sprawdzania mocy silników samochodowych w celach diagnostycznych, a szczególnie niezbędna jest w przypadku weryfikacji modyfikacji tuningowych.
Posiadamy mobilną hamownię podwoziową przeznaczoną do wykonania pomiarów mocy, momentu obrotowego w motocyklach, więc jeżeli organizujesz imprezę, zlot motocylowy i chciałbyś umożliwić uczestnikom imprezy sprawdzenie swoich maszyn ZAPRASZAMY.
Hamowania podwoziowa jest oprócz standardowych pomiarów niezastąpionym narzędziem do diagnozowania skomplikowanych usterek w samochodach i rozwiązywania nietypowych problemów technicznych.
Pomiar na hamowni odbywa się przy zachowaniu częstotliwości punktów pomiarowych co 100-200ms, dzięki czemu na naszych wykresach jest widoczna każda zmiana mocy i momentu obrotowego (pracy) silnika.
Wykres z naszej hamowni jest odwzorowaniem rzeczywistej pracy silnika.
Natomiast w niektórych firmach tuningowych wykresy wyglądają idealnie gładko, a w taki sposób nie pracuje żaden silnik.
W celu osiągnięcia tego celu wykorzystuje się tzw. wygładzanie wykresu, a polega to na zmniejszeniu liczby punktów pomiarowych co w efekcie pokazuje średnia moc silnika, a nie rzeczywistą.
Hamownia nasza charakteryzuje się wysoką powtarzalnością… i dokładnością pomiaru a wykonując pomiar na naszej hamowni uzyskują Państwo rzeczywisty pomiar mocy Waszego samochodu.