Kody błędów, czyli DTC (z ang. Diagnostic Trouble Code) – skuteczne usuwanie błędów.
Częstymi problemami wszystkich użytkowników pojazdów mechanicznych jest problem świecącej się kontrolki silnika bądź w nowszych pojazdach komunikat na wyświetlaczu, o jakiejś usterce w pojeździe pomimo sprawnie działającego pojazdu. Próby naprawy sygnalizowanej usterki bądź co gorsza wymianie uszkodzonego elementu nie przynosi pożądanego efektu w postaci zgaśniecia sygnalizacyjnej lampki silnika.
Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest usunięcie takiego konkternego błędu ze sterownika silnika. Na wykonanie takiej czynności wymagana jest zaawansowanna wiedza z zakresu budowy silnika i jego podzespołów. Jeżeli błąd generownay przes moduł sterujący silnikem i nie wplywa na redukcje mocy to zastosowanie tej metody przynosi 100% efekt.
Idąc za ciosem czasami zdarzają się samochody, w których już wcześniej ktoś chciał coś ukryć bądź nie miał dostatecznej wiedzy i usunął całą tabelę błędów. Efektem takiego celowego działania jest brak realnej możliwosci diagnozowania pojazdu, np. po wypięciu jakiegokolwiek elementu, takiego jak czujnik temperatury cieczy, spalin bądź przepływomierz, egr lub czujnika roznicy ciśnień nie są rejestrownae żadne błędy i nie zapala się kontrolka ostrzegawcza na desce. W takiej sytuacji kiedy się coś popsuje, najczęściej samochód jeździ w trybie awaryjnym a mechanik nie jest wstanie znaleźć usterki.
Oczywiście w naszej firmie świadczymy też usługę naprawy popsutego oprogramowania, przywrócenia do oryginalnego stanu.
Wiedza oraz zaplecze techniczne umożliwiają naszej firmie na usunięcie wielu mankamentów nie wpływających na pracę silnika i jego podzespołów m.in.: